Avbryt

Följ

Okej

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 23 nov 2020 Rafael Sauce

Hej på er,
    Som ni kanske har hört så var det en kille som blev rånad på sina AirPods av några moppekillar, förra måndagen.
    Vi fick precis besök av mamman på vår träning och tydligen var det någon tränare i KKIF som grep in och försökte avstyra rånet. Han gick sen vidare mot Klubbhuset med sin son...hursomhaver så vill hon komma i kontakt med vederbörande.
    Kontakta gärna mig här eller ring på tel nr 0733150654 så vidarebefordrar jag kontakten.
    Mvh
    Raffa (P10 / P7)

• 19 nov 2020 Istvan Hanyecz

Hej Kärra KIF-s STYRELSE!
    Tusen tack för Er alla dessa år och alla dem fina minne med Er o i alla Lagen o Fotbollskolan, många härliga matcher med vinster o förluster.
    Lycka till med nästa år med alla Fotbolls älskare i alla lag.
    Jag hoppas att Ni fortsätter stödja Kärra KIF och köper alla Bingolotter .Tack så mycket
    Många kramar från Etelka o Istvan Hanyecz

• 19 nov 2020 Istvan Hanyecz

Hej på Er alla medlemmar i Kärra KIF !
    TUSEN TACK för Er alla i dessa år med Er Ledare o Spelare Stora o Små.
    Tack för alla härliga minne från tiden som jag glömmer aldrig som " Kärras hustomte "
    Önskar Er god hälsa o lycka till med fortsättningen i Kärra-andan med fotbollen.
    Och glöm inte a stödja Kärra KIF o köp Bingolotter i alla Lag.Tack så mycket.
    Många kramar till Er alla o lycka till.
    Från Etelka o Istvan

• 30 dec 2019 Istvan Hanyecz

Tack för denna året o Gott Nytt År 2020 till Er alla önskas av hustomte /Istvan o Etelka Hanyecz