Avbryt

Gästbok

• 17 nov 2021 Mariam Frenning

Hej Föräldrar,
    Nu har börjar det gå mot kallare årstider så frågan har kommit upp från några föräldrar om det är möjligt att träna inomhus.
    Vi har fått tillgång till Rannebergen Sporthall från Dec-feb mellan 9:30-10:30 varje Lördag.

Vi behöver eran hjälp för att bedöma om detta är något för P15 eller inte och vilka perioder kan ni tänka er ta er till Rannebergen. Vänligen svara på aktiviteten vi skickat till er :

1. om ni röstar för att spela inomhus (Rannebergen) för då är det större chans att era barn kommer att delta. Svar delta = Ja deltar inomhus eller ej delta = Nej inte inomhus på frågan.
    2. Under vilka perioder anser ni vi ska spela inomhus Dec, Jan, Feb eller alla tre månader. Svara i kommentaren

Vi kommer att spela några tillfällen i december på Rannebergen inomhus hall för att träna in för MölnlyckeCupen 8 Jan som också är inomhus (Återkommer med detaljer längre fram). Då har ni även möjlighet att se hallen.

• 30 okt 2021 Mariam Frenning

Hej Alla föräldrar, Vänligen ladda hem appen "Laget.Se" så att ni for notiser till er så snart som vi skickar något så att ni alltid får till er senaste informationen, faktura m.m. Även att ni kan kontrollerar om era kontakt uppgifter stämmer i Appen, så som email, telefon nummer och ert namn m.m . Säg till om ni inte finns med i systemet, så kan vi ledare lägga till er.

• 16 okt 2021 Mariam Frenning

Dokumentet som visade på föräldrar möte finns i laget hemsidan under fliken Mer —> dokument —> föräldramöte1.

• 16 okt 2021 Mariam Frenning

Hej Alla föräldrar som kunde delta på föräldrar mötet idag. Det var en bra uppslutning på mötet. Hoppas det var givande för er föräldrar och att ni fick svar på endel av era frågor och funderingar. Vi behöver minst 2 ledare (föräldrar till barnen) till P15 laget för att kunna hantera antalet barn som är med i laget. Vänligen återkom till oss om ni kan tänka er bli ledare.

• 16 okt 2021 Marcus Frenning

Hejsan!
    Tyvärr måste vi ställa in träningen för P15 nu på Lördag 23 Oktober pga Ledarträff med hela klubben denna tid.
    Planen finns tillgänglig för er föräldrar och barn som ändå vill träffas och träna tillsammans om ni vill utan oss!

• 13 okt 2021 Mariam Frenning

Hej Föräldrar,
    Missa inte svara på kallelsen gällande föräldrarmötet, om ni kommer eller inte. Se under fliken aktiviteter eller Notiser.

• 9 okt 2021 Mariam Frenning

Hej Föräldrar,
    Tyvärr är det slut på idrottsrabatter för i år, om någon inte hunnit köpa så återkommer vi när det kommer nya igen.
    Ni som köpt vill vi tacka för att ni supporter P15 laget med ert bidrag, och ni som fått men inte betalt än får gärna Swisha 125 kr till nummer 0707271278 snarast.

• 17 sep 2021 Marcus Frenning

Hej föräldrar,
    tyvärr sen avbokning ikväll, men pga att både Christian och jag fått förhinder för träningen imorgon så utgår tyvärr träningen för P15 imorgon.
    Vi siktar på fullt ös nästa Lördag!

• 10 sep 2021 Jörgen Ahlman

Hej!! Marcus Frenning, kan du skicka dina kontaktuppgifter till kanslimailen? info@karra.se .
    Hälsningar Jörgen, styrelsen

• 9 sep 2021 Ali Shaafout

Hej jag heter Mohammed khader.
    Jag är ledare hos gunnared fik, har hört att ni behöver ledare, blir rekommenderar Jag är intresserad av att blir ledare hos ger.
    0762735125 hör av dig jätte gärna.
    Med vänlig hälsning, Mohammed