Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 3 nov 2023 Mariam Frenning

@Nina blom, jag har lag in i nyhet nu att Lördag ingen träning. Nu borde du fått mail.
    Gällande vänskapsmatchen 11/11 kommer Joel ? Har inte fått något svar från er. Det finns en plats kvar, om han vill hoppa in.

• 2 nov 2023 Nina Blom

Tack!
    Såg att ni lagt ut info om att det inte är träning under rubriken 'Viktigt meddelande'. Toppen 👍

MEN nått som är lite konstigt är att det inte kom något mail. Noterade att det tidigare meddelandet under viktigt inte heller gick ut som mail. Skumt! Nya 'vanliga' inlägg får man som mail. Kommentarer och gästboksinlägg resulterar också i mail. Men konstigt nog inte det som läggs under 'Viktigt...'
    Så det är tyvärr lätt att missa.

Är det kanske någon inställning ni kan göra? Eller något vi själva borde göra?
    Vet att det är fler än jag som inte fått.

• 2 nov 2023 Nina Blom

Hej,
    Såg att någon skrev en kommentar häromdagen och undrade om träningen är inställd på lördag. (De flesta aktiviteter är inställda på lovet)
    Ser att ingen svarat på det än, så jag skriver frågan här.

• 27 okt 2023 Nina Blom

Hej,
    Nu blir man lite förvirrad/fundersam. Såg att ni skickat ut anmälan för vänskapsmatch 11nov.

Tänkte först jaha, då kör ni en extra matchdag för att den förra blev inställd.
    Kollade kalendern om det låg två efter varann. Men nix. Nu stod där inget om vänskapsmatchen 4nov?! 4e står vanlig träning.

Är det det som gäller nu? Träning 4e, match 11e?
    I så fall vore det väldigt bra om ni gör ett inlägg om det. Så att det blir tydligt. För det var ju en hel del föräldrar som skulle ställa upp med bak, grill och sälj lördag 4e. Får hoppas alla dessa kan även 11e.

• 7 okt 2023 Rabi Shaiek

Hej,Ayaan har varit hemma pgv förkylning under veckan,Ayaan fortsätter har hostar,Och behöver vila ut sig,För att kunna börjar åka skolan.Jag undrar om det Finns någon kan hoppa på han plats tack.

• 2 okt 2023 Nina Blom

Tack för svar / statusuppdatering Marcus.

• 2 okt 2023 Marcus Frenning

Hej, angående torsdagarna så är det fortfarande tyvärr så att vi tappar gräsplanen nu pga att gräs-säsong är slut, och ställer in torsdagsträningen tills vi finner ny plats eller tid.
    Nästa plan-planerings möte är den 25:e

• 1 okt 2023 Nina Blom

Hej,
    En liten påminnelse om att vi väntar svar på hur det blir med torsdags träningarna framöver. Vet att vi bara hade vår träningstid september ut, sen skulle tiderna för lagen omförhandlas/tilldelas. Har ni hört nått?
    Tiden går ju så fort och nu är det redan oktober.

• 29 sep 2023 Nina Blom

Hej,
    Hur blir det med torsdags träningarna framöver?
    Vilken tid & plan har vi fått?
    Ser inte att det skrivits eller lagts upp varken inlägg eller något i kalendern.

• 28 sep 2023 Yousif Yousif

Jacob kommer inte till träning idag tyvärr
    Han är förkyld